Selasa, 5 November 2019

personal loan cik syikin

( UNTUK WARGA PASIR GUDANG DAN JOHOR BAHRU)  (BUMIPUTRA SAHAJA)

Ingin Dapat Kan cash dengan Segera Dlm Masa 1@2jam mudah-Senang-cepat-Slamat100%
Jgn risau Maklumat anda dirahsia....

PINJAMAN PERIBADI TIDAK PERLUKAN:
✖TANPA PENJAMIN
✖TANPA CAGARAN
✖TIADA DUIT PENDAHULUAN

YANG PENTING SEKALI:
✖SAYA BUKAN AH-LONG
✖SAYA BUKAN SCAMMER
✖SAYA BUKAN AGENT

Saya sebagai CIK syikin asyikin merupakan staff tetap di Syarikat Pinjaman WANG Peribadi BERLESEN dan BERDAFTAR
Sy ingin menolong anda dengan sedaya upaya sy ingin fight kan loan anda serta merta dan selamat ke tangan anda....

TIDAK PERLU RISAU:

☞Kami Ada office TETAP dan BERDAFTAR
☞Kami menyediakan agreement
☞Bayaran ansuran di sediakan
☞Pinjaman berdasarkan gaji
☞Anda setuju baru pinjaman LULUS100% dengan selamat ketangan anda

KELAYAKKAN MEMOHON:

➡️ KERAJAAN/SWASTA
➡️ PENCEN/SOCSO
➡️ PERKESO/KWSP
➡️CTOS/CCRIS/PTTN/BLACKLIST (LAYAK MEMOHON)

✅PERMOHON MESTILAH BERKERJA 2BULAN KEATAS❗
✅GAJI MESTILAH MELALUI BANK AUTOCREDIT DARI COMPENY❗

✅installment bulanan yg rendah✅
Saya akan membantu fight kan loan anda serta merta dan mendapat kelulusan dengan segera loan mengikut kelayakkan anda❗

AWAS❗❗❗
PESANAN PENTING DARI SY ELAKKAN BUAT PERMOHONAN DI ATAS TALIAN KERANA TELAH BANYAK YG TERTIPU ATAS URUSAN PINJAMAN..segala urusan anda perlu datang ke office dan pastikan berdaftar.

KETAHUI LEBIH LANJUT:

BOLEH HUBUNGI @ WHATSAPP SY CIK SYIKIN
www.wasap.my/60187929389/pinjamanmudahselamatciksyikin.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama